Culture Montréal / Activities / Seminars / Seminar : Intégration des nouvelles technologies en marketing dans la stratégie marketing des organismes culturels

News

20.05.2009 Seminar : Intégration des nouvelles technologies en marketing dans la stratégie marketing des organismes culturels

La Chaire de gestion des arts Carmelle et Rémi-Marcoux, en collaboration avec Culture Montréal, présente un séminaire sur la place des nouveaux médias sociaux (Facebook, Twitter, etc.) dans la stratégie marketing des organismes culturels.

Wednesday, May 20, 2009
9:00 am to 5:00 pm
HEC Montréal
3000, chemin de la Côte Ste-Catherine, Montréal

We are sorry, this content is available in French only.

A bit more about us

Culture Montreal is an independent organization and place for reflexion and action that contributes to building Montreal’s future as a cultural metropolis through research, analysis and communication activities. Its mission is to assert the central role of the arts and culture in all areas of Montreal’s development: economy, buisness, politics, land-use planning, education, and social and community life while encouraging cultural diversity, emerging artists and practices and public art.

We wish to thank all our members as well as:

Je deviens membre.
Le français en scène. Projet de valorisation de la langue française.
Micro Culture, pour parler culture quartier par quartier
Agenda 21. Culture aujourd'hui demain.

Our organization is a member of:

  • Les Arts et la Ville
  • Bureau du Cinéma et de la Télévision du Québec
  • Chambre de commerce du Montréal métropolitain
  • Coalition canadienne des arts
  • Conseil des relations internationales de Montréal
  • Diversité Artistique Montréal
  • Héritage Montréal
  • Le Réseau des conseils régionaux de la culture