Culture Montréal / Activities / Conferences @en / CONFERENCE – Le “nouveau” marketing des arts : comment maximiser le potentiel du web

Activities

24.04.2009 CONFERENCE – Le “nouveau” marketing des arts : comment maximiser le potentiel du web

Les spécialistes André Bélanger (VDL2) et Nadine Gelly (La Vitrine culturelle) parlent des nouvelles possibilités qu’offrent Internet en matière de mise en marché et promotion culturelles.

Friday, April 24, 2009
9 am to 12 pm
Sala Rossa
4848, St. Laurent Blvd, Montréal
 
We apologize, this content is only available in French.

View the event’s photo gallery

A bit more about us

Culture Montreal is an independent organization and place for reflexion and action that contributes to building Montreal’s future as a cultural metropolis through research, analysis and communication activities. Its mission is to assert the central role of the arts and culture in all areas of Montreal’s development: economy, buisness, politics, land-use planning, education, and social and community life while encouraging cultural diversity, emerging artists and practices and public art.

We wish to thank all our members as well as:

Je deviens membre.
Le français en scène. Projet de valorisation de la langue française.
Micro Culture, pour parler culture quartier par quartier
Agenda 21. Culture aujourd'hui demain.

Our organization is a member of:

  • Les Arts et la Ville
  • Bureau du Cinéma et de la Télévision du Québec
  • Chambre de commerce du Montréal métropolitain
  • Coalition canadienne des arts
  • Conseil des relations internationales de Montréal
  • Diversité Artistique Montréal
  • Héritage Montréal
  • Le Réseau des conseils régionaux de la culture